Printmedier
DET TRYKTE MEDIE LEVER I BEDSTE VELGÅENDE
Print er en fællesbetegnelse for alle de medier, der er trykt på papir. Og selv om vi opererer i en mere og mere digital verden, har vi fortsat en stor kærlighed til trykte medier.
DEN EKSTRA DIMENSION
En tryksag kan noget, som et digitalt medie ikke kan. Den kan tilføre din kommunikation en ekstra dimension og stimulere følesansen. Fornemmelsen af at sidde med papir i hånden og bladre i et katalog eller en brochure kan endnu ikke matches af en iPad.
Derudover er en gennemført tryksag herligt konkret i modsætning til de mere flygtige digitale medier, som kan have svært ved at fastholde brugerne. Desuden er der stadig bare visse situationer, hvor en tryksag fungerer bedre end en digital løsning.
SYNERGI GENNEM SAMSPIL – CROSS MEDIA KOMMUNIKATION
Vi er på ingen måder bagudstræbende i vores forkærlighed til print. Vi mener blot, at de forskellige medier skal bruges der, hvor de er stærkest. Digitale medier skal ikke erstatte trykte – og omvendt. Det er i det helt rigtige samspil mellem offline- og online-kommunikation, at magien opstår.
Når vi løser en kommunikationsopgave fra bunden, tænker vi derfor også samspillet mellem medier ind i løsningen fra starten.
PRINTMEDIER
Når vi taler om medieindkøb dækker betegnelsen printmedier over trykte medier som dagblade, ugeblade og magasiner. Her er et perfekt afbalanceret samspil igen et kodeord. Vi har stor erfaring med planlægning og eksekvering af cross media-kampagner, som påvirker målgrupperne på tværs af medieplatforme.
TRYK
Vi ser det som en naturlig ting at følge vores tryksagsopgaver helt til dørs. Og vi har en klar holdning til både formater, papirkvaliteter og efterbehandling. Derfor byder vi gerne ind på tryksager af alle slags – fra mindre specialopgaver i et lille oplag til større husstandsomdelte kataloger i store oplag.