Kunde: Svendborg Kommune / Opgave: Branding- og bosætningskampagne

LANGSIGTET SAMARBEJDE BASERET PÅ ET SOLIDT FUNDAMENT

I tæt samspil med vores faste samarbejdspartner, konsulentfirmaet Sparrings-Partner, har vi udviklet et omfattende branding- og bosætningskoncept for Svendborg Kommune, som løbende rulles ud i flere delkampagner.

Svendborg Kommune søgte samarbejdspartnere med dokumenteret erfaring inden for kommunebranding og bosætningskommunikation. Sammen med Sparrings-Partner vandt vi opgaven og udviklede strategien baseret på et grundigt analytisk forarbejde.

CROSS-CHANNEL KOMMUNIKATION

Kampagneindsatsen har målrettet fokus på 6 kerneområder, hvor Svendborg har noget særligt at tilbyde, og budskaberne formidles til udvalgte målgrupper via blandt andet et dynamisk kampagnesite, film, sociale medier, print, outdoor, annoncering og events i udvalgte byer. Allerede fra første indsats har der været positiv opmærksomhed og massiv pressedækning.

Vores arbejde for Svendborg Kommune er et godt eksempel på, hvordan vi i samarbejder med eksterne specialister, kan løfte selv store og komplekse processer og skabe løsninger baseret på indsigt fremfor mavefornemmelser.


Tankefuld tekst her...
Du har nået bunden, nu er den eneste vej op