Kunde: Pernille Corydon Jewellery / Opgave: Relancering og branding

RELANCERING OG LØBENDE BRANDING

Som et populært brand i en konkurrenceintensiv branche, skal man konstant udvikle sig, hvis man både vil styrke og forsvare sin position på markedet. Det ved smykkedesigner Pernille Corydon.

Vi har samarbejdet med Pernille Corydon i en årrække. Det startede med udvikling af en grundlæggende brandstory og en relancering af brand’et med et internationalt tilsnit. Siden har vi i et tæt samarbejde med Pernille Corydon videreudviklet brand’et og skabt en lang række image- og salgsfremmende løsninger.

Den massive brandingindsats kombineret med Pernille Corydons stærke forretningssans og unikke flair for at designe smykker, der fanger tidsånden, har resulteret i massiv vækst og indtagelse af flere nye markeder.


BRANDING I MAGASINFORMAT Som et populært brand i en konkurrenceintensiv branche, skal man konstant udvikle sig, hvis man vil forsvare sin position i markedet. Efter i en periode at have fokuseret benhårdt på Pernille Corydons forhandlerled, besluttede vi at udvikle et nyt kundeorienteret magasin, som skulle føjes til den danske smykkedesigners pallette af marketingaktiviteter.
BRANDING I MAGASINFORMAT Som et populært brand i en konkurrenceintensiv branche, skal man konstant udvikle sig, hvis man vil forsvare sin position i markedet. Efter i en periode at have fokuseret benhårdt på Pernille Corydons forhandlerled, besluttede vi at udvikle et nyt kundeorienteret magasin, som skulle føjes til den danske smykkedesigners pallette af marketingaktiviteter.
BRANDING I MAGASINFORMAT Som et populært brand i en konkurrenceintensiv branche, skal man konstant udvikle sig, hvis man vil forsvare sin position i markedet. Efter i en periode at have fokuseret benhårdt på Pernille Corydons forhandlerled, besluttede vi at udvikle et nyt kundeorienteret magasin, som skulle føjes til den danske smykkedesigners pallette af marketingaktiviteter.
BRANDING I MAGASINFORMAT Som et populært brand i en konkurrenceintensiv branche, skal man konstant udvikle sig, hvis man vil forsvare sin position i markedet. Efter i en periode at have fokuseret benhårdt på Pernille Corydons forhandlerled, besluttede vi at udvikle et nyt kundeorienteret magasin, som skulle føjes til den danske smykkedesigners pallette af marketingaktiviteter.
Du har nået bunden, nu er den eneste vej op