Kunde: Hyundai Danmark / Opgave: Konceptudvikling

HYUNDAI FIK ET STÆRKT OG SYNLIGT SERVICEKONCEPT

Eftermarkedet – altså området for salg af service, reparationer, reservedele og tilbehør – er en livsnerve for ethvert bilmærke. Når kunderne foretrækker mikrobiler med lav avance, er det i eftermarkedet, at den løbende indtjening kan sikres.

EFTERMARKEDSAFDELING MED EN UDFORDRING

Hyundais mange eftermarkedstilbud blev ikke kommunikeret konsekvent og effektivt på tværs af de 70 danske forhandlere, og med benhård konkurrence fra de uautoriserede værksteder havde bilmærket behov for en stærkere profilering af sine serviceydelser.

VI SATTE SERVICETILBUDENE I SYSTEM

Løsningen blev udvikling af et klart koncept, som kommunikerer autoriseret Hyundai-service med de dertilhørende fordele. Vi skabte platformen og på den en række nye tiltag som servicelogo, fotokoncept, direct mails, brochurer, indhold til Hyundais website, CRM-kommunikation, POS samt en skræddersyet displayløsning.


Selvstændige servicebrochurer
Udvikling af servicerelateret content til hyundai.dk
Specialudviklet servicedisplay implementeret hos 70 forhandlere
Du har nået bunden, nu er den eneste vej op