Kunde: Bluegarden / Opgave: Employer branding

RÅDGIVNING, STRATEGI OG UDVIKLING AF EMPLOYER BRANDING-UNIVERS

I erkendelse af, at konkurrencen om kvalificeret arbejdskraft er blevet benhård, ønskede Bluegarden (som står bag lønsystemet Dataløn) en skarpere profil som arbejdsgiver.

Med udgangspunkt i et grundigt forarbejde og flere workshops med topledelse og medarbejdere udviklede vi først Bluegardens skandinaviske employer value proposition, som er en opsamling af virksomhedens unikke styrker som arbejdsplads.

Herefter skabte vi et stærkt selvstændigt employer branding-univers, som formidler Bluegardens styrker. Universet rummer blandt andet et nyt karrieresite, interne materialer til forankring af den nye employer branding-strategi, interiørdeko, onboarding-materialer m.v.

Projektet er udviklet i et positivt og tæt samarbejde med Bluegardens HR-afdeling, og vi har haft ansvaret for hele processen fra indledende rådgivning og strategiarbejde over kreativ udvikling til eksekvering.


Du har nået bunden, nu er den eneste vej OP