Kunde: Beauty Tan / Opgave: Udvikling af nyt brand

DET STARTEDE MED ET NAVN OG ENDTE MED ET BRAND

Beauty Tan er en ny, danskudviklet type solarier, som kombinerer traditionelt UV-lys med collagenlys. Kunden kom med navnet og produktet og ønskede et anderledes univers, som skilte sig markant ud fra den typiske solcenterverden. I stedet skabte vi et udtryk og en kommunikationsplatform inspireret af beautybranchen.

 

MASSIV CROSS CHANNEL-INDSATS

Foruden den grundlæggende visuelle identitet har vi udviklet kampagnesite, flere film, fotokoncept og fotos, forskellige print- og dekomaterialer samt et markant shop-i-shop-koncept med tilhørende guidelines til forhandlere – alt på både dansk og engelsk.

DOKUMENTERET EFFEKT

Siden opstarten har Beauty Tan udviklet sig fra at være en idé og et produkt til at være et færdigt koncept, som nu findes mere end 25 steder rundt om i landet. Derudover har producenten for alvor fået hul igennem til eksportmarkedet.

Besøg kampagnesitet her


Du har nået bunden, nu er den eneste vej op